12/21/2015

Paletka Make up Revolution LONDON iconic 3

Moc Vás zdravím milé čtenářky ♥,

dnes Vám chci představit dobře známou paletku očních stínů od Makeup Revolution iconic 3.
paletku seženete například na oficiálních stránkách za 199 Kč 


Paletku jsem testovala dostatečně dlouhou, protože jsem ji dostala k minulým Vánocům od ségrušky a jejího přítele. Je moc krásná hned na první pohled a odstíny jsou soustředěné na hnědou barvičku s přídechem růžové.
Paletka má 14 g a obsahuje celkem 12 odstínů, která jsou moc krásné. Je to moje druhá paletka od Makeup REVOLUTION - tu první mám v krásných neonových barvičkách Makeup Revolution Acid Brights, kterou jsem v létě hojně používala.

Co se týče obalu, tak ten je velmi bytelný a mohutný, takže dle mého názoru je vhodná i na cestování a to i díky své velikosti. Je pravdou, že někomu zde může chybět zrcátko, ale to lze přežít. Navíc k paletce dostanete oboustranný štěteček s houbičkou.

Pokud navíc vezmete v potaz pořizovací cenu paletky 199 Kč, tak to vychází, že za jeden stín dáte přibližně 16,60 Kč a připočtěte si kvalitu očních stínů a budete určitě spokojené.
INCI - složení

Na rozdíl od neonové paletky je tato hodně univerzální a použití pro ni najdete celoročně a hlavně teď na podzim a v zimě. Mě osobně vyhovuje, že jsou tam odstíny do růžova a jeden je do zlata (odstín 6).

Co se týče matných odstínů, tak dle mého jsou tu tak 3 (odstín 1, 4, 7) ostatní mají shimmer. Hlavně druhá část paletky je hodně se shimmerem, což samozřejmě není na škodu, ale ano dnešním trendem jsou odstíny hlavně matnějšího typu (ale proč nevystupovat z davu že?? ;)).

Mým nejoblíbenějším odstínem je odstín 5 (růžová se shimmerem) a 6 (zlatá se shimmerem). Pomocí odstínů 9 - 12 lze dosáhnout temnějšího líčení například na večerní akce, stíny tak prohloubí Váš pohled.
Já osobně pod oční stíny (všechny) používám bázi pod oční stíny a aktuálně jsem si zamilovala oční bázi od Dermacol. Pigmentace je slušná a je mnohem lepší na očním víčku než na ruce. S oční bází oční stíny vyniknou a prodlouží svou životnost o podstatně dlouhou dobu.

Je pravdou, že oční stíny v paletce iconic 3 trošku práší a odstíny se shimmerem je lepší vklepávat velmi opatrně na víčko a vyhnout se tak tahům.

Na konec bych ráda řekla, že jsem ráda za tuto paletku, protože mi poskytuje odstíny, ze kterých mohu vytvořit líčení na každou příležitost.

A jak jste na tom Vy?? Vlastníte tuto paletku nebo jí podobnou??

Krásné Vánoce Vaše

6 comments:

  1. Odstinove se mi hodne libi.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji a hlavne s ni vytvoris cokoliv ;-)

      Delete
  2. Replies
    1. To musim jen souhlasit a ten zlaty taky miluju ;-)

      Delete
    2. To musim jen souhlasit a ten zlaty taky miluju ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)