3/13/2016

Deodorant AXE anarchy vs. Balea sweet smooth

Krásný den♥

dnes si provoníme článek skrze deodoranty. V "souboji" spolu budou deodoranty od AXE a Balea. Jaký asi vyhraje?
Jen slova úvodem. Já si své deodoranty vybírám už jinak než dříve. Dříve jsem šla na vůni a samozřejmě i na výdrž, ale nyní? Nyní už se koukám na složení a konkrétně o deodorantech jsem se již zmiňovala v minulosti v tomto článku na blogu. Takže žádný HLINÍK. Pokud deodorant projde tomto "vstupní" kontrolou, tak pokračuji dál - testuji výdrž. A na tu se podíváme nyní....

První je deodorant AXE Anarchy. Tento deodorant je velmi příjemný a 100 % i takových vedrech a dusném počasí, které bylo minulé léto. I když neobsahuje hliník, tak necítím žádný nežádoucí pach. A musím říci, že mě opravdu příjemně překvapil a stále si ho kupuji dokola. Nejvýhodnější cenu jsem objevila v DM drogérii. Já Vám ho osobně doporučuji.

Je také vhodný na cestování, protože ho můžete jednoduše "zamknout" otočením a zamezit tomu, že se samovolně stlačí a udělá Vám neplechu v kosmetické tašce nebo kabelce.
Druhým testujícím v souboji je Balea. Tento deodorant objevila mamka se ségrou jako zkoušku, aby jsem obměnily AXE. A světe div se on funguje perfektně. Výhodou oproti AXE je lepší cena to určitě. Ale dalším benefitem, který taktéž oceňuji je krásná vůně. Vůně je slaďoučká a vanilková. Pokud ji aplikujete na podpaží, tak Vám provoní celé tělo. Opravdu sedí název Sweet Smoth. Ten jsem sice ve vedrech netestovala, protože ho mám necelé dva měsíce, ale i tak, když přijdete ze zimy do tepla, a zákonitě se zpotíte, tak žádný nechtěný zápach necítíte, ale cítíte tu vanilku.

Na druhou stranu pokud jdu někam a chci opravdovou 1 000 % jistotu stále dám na AXE, které používám už delší dobu a přesně vím co od něj čekat. Balea je fajn další si jistě koupím, ale potřebuji ji ještě "zdomácnět" ;)
A závěr souboje?? Oba adepti vyhrály, neobsahují hliník a odstraňují nežádoucí zápach potu. Takže to máme 1 : 1 ;)

A co vy? Jaký deodorant používáte? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)