7/16/2016

PetraLovelyHair White and Black Brush Set - Limited Edition (restored version)

Krásný den♥

od té doby co jsem se začala líčit, opravdu uplynula dlouhá doba a já se musím přiznat, že líčení a kosmetika zároveň se stala mou obrovskou vášní, kterou mohu sdílet s Vámi, čtenáři :) Jsem za to moc vděčná a vždy jsem vděčná společně s Kačkou za každý Váš komentář, protože do blogu vkládáme každý volný čas a snažíme se ho společnými silami zlepšovat.

Od dob, co jsem začala sledovat českou youtube scénu taktéž uplynul dlouhý čas. Musím se přiznat, že jako první jsem se začala dívat na asi nejznámější českou beauty blogerku Petru Lovely Hair. Určitě jí všichni znáte. Abych řekla na rovinu - všimla jsem si, že Petra má své obdivovatele, ale na druhou stranu i ty, co jí nemusí. Já se řadím do té první skupiny, protože jí hodnotím ze stránky profesionální - ukrutně moc se posunula dál a vytvořila si svojí kosmetickou značku, která si myslím, že má dobrou úroveň. Já jí v tomto směru opravdu obdivuji a myslím si, že má zasebou opravdu velký kus cesty. 

Dlouho jsem chtěla od Petry něco zkusit a tak jsem si nakonec počkala a ze stránky dekorativka.cz jsem si objednala její sadu luxusních limitovaných štětců.
Limitovanou sadu Petra Lovely Hair si můžete zakoupit za stránce dekorativka.cz. Jsou k dostání ve dvou barevných variacích - bílé a černé a za sedm štětců zaplatíte 1 499 Kč.

Na úvod bych chtěla ještě říci, že štětce přišly opravdu v pořádku, krásně zabalené a nepadal z nich ani jeden chloupek. Jsou syntetické což mi vyhovuje, protože jsou měkoučké a nemůžou na mé citlivé pleti vyvolat žádnou alergickou reakci. Tato luxusní sada obsahuje sedm štětců - čtyři na obličej a tři na oči. 
Jak už jsem předesílala - štětce jsou vyrobené ze syntetických štětin a to opravdu jemných a tenkých, proto se štětci musí i tak zacházet. Petra sada píše na svých stránkách, že štětce nejsou vhodné pro tvrdě zapečené produkty ať už na tvář či na obličej - s čím musím souhlasit, protože s těmito štětci tak tvrdý produkty prostě nebudete moc aplikovat. Navíc je vhodné při nanášení produktu na pleť produkt na štětci zaťupkávat a ne nanášet klasickým způsobem právě díky jemnosti štětin.
Abych ještě nezapomněla - štětce přišly každý zvlášť zabalené v plastové pytlíčku a všechny byly uložené v této krásné, bílé koženkové taštičce se zlatými detaily a srdíčkem ve formě přívěsku. Chválím Péťu za to, že přes celou kosmetickou taštičku nezrealizovala logo - to by opravdu celý dojem zkazilo. :)

Co se týče vzhledů štětců, působí na mě opravdu dojmem luxusu. Já jsem si vybrala tu bílou variantu, ale existují ještě v černé. Obě dvě varianty mají mohutnější rukojeti s kulatým zakončením, čím se štětce opravdu dobře drží. Já sice preferuji delší a štíhlejší rukojeti - ale i tak to ničemu nevadí. Co se mi také libí je to, že logo Petry je vyražené a ne natisknuté, protože například u štětců Real Techniques se hned natisknutá loga smyly, což je velká škoda.

Štětec na pudr
Jako první bych Vám chtěla představit štětec na pudr. Má opravdu neobvyklý a tulipánový tvar a je sešikmeně sestřihnutý. Líbí se mi jak je opravdu hustý a připomíná mi tak trošku králičí ocásek ;) Já ho na pudr opravdu zbožňuji a používám denně. Někde jsem četla recenzi, že se mu mění tvar, když ho používáte či myjete, ale mě se to opravdu nestalo.
v černé verzi


Štětec na makeup
Tento štětec se dá použít na makeup, ale já ho raději preferuji na nanášení bronzeru po celém obličeji, protože je opravdu hustý a má kratší štětinky, proto je na tento úkon jako dělaný. Jak víte, tak já na aplikaci makeupu upřednostňuji beuaty blender. Přišel mi s trochu ohnutými vlákýnky, ale po pouhém jednom umytí v dezinfekčním mýdle se narovnal a opět vypadá krásně.
v černé verzi

Štětec na tvářenku
Tento štětec na tvářenku opravdu používám a jsem s ním spokojená. Má sice delší štětiny a není tak hustý, jako ten na bronzer, ale přesto se s ním pracuje dobře. Já osobně bych ho mohla mít o trošku hustší, ale žádná tragédie to není.
v černé verzi nevypadá taktéž vůbec špatně

Štětec na rozjasňovač
Dlouho jsem používala na aplikaci rozjasňovače řidší fan brush od Bh Cosmetics, ale jakmile jsem zkusila tento, tak jsem nechtěla používat žádný jiný. Je akorát tak velký, opravdu hustý a naberete s tím rozjasňovače tak akorát na Vaše lícní kosti. Podle mě by se dal používat i na korektor, ale já ho na  něj nepoužívám, protože mám opravdu malá očka a musel by být ještě menší.
černá verze

Velký plochý štětec na oční stíny
Tento šikovný štěteček je pro mě osobně objevem roku zejména nyní v létě. Jestli se v létě líčíte jednoduše a chcete mít makeup očí co nejrychlejší, určitě musíte mít tento štěteček. Krásně se s ním pár tahy nalíčíte přes celé víčko, protože je velký a zastřižený do kulata.

Štětec na blending
Štětců na rozmazávání (blending) očních stínů není nikdy dost a tak jsem tento kousek v sadě opravdu uvítala. Používám ho také moc ráda, stíny krásně rozetře do ztracena.


Malý tužkový štětec
Ten nejraději používám na detailní vypracování očí jako je aplikace stínů na ohyb očního víčka, proto si myslím, že bude úžasný na klasické kouřovky. Ráda ho používám i na spodní víčko, kdy mě díky vypouklému tvaru krásně pootevře oko a je tak akorát.
v černé verzi taky nejsou k zahození

Co se týče čištění štětců, tam bych asi viděla jediný a větší háček. Já štětce čistím průběžně v týdnu pomocí čističe štětců od Ebelin, ale o víkendu (jednou za měsíc :D se je snažím mýt v desinfekčním mýdle od dm. Musím říci, že díky tomu, jak jsou štětinky jemné a husté, se z nich opravdu špatně dostává mýdlo a pomalu schnout, což může být pro někoho problém. Já osobně vždy štětce suším během noci a ráno je mohu pak použít. Navíc musíte použít více čistícího prostředku, abyste celý produkt z bílých vlákýnek dostali. 

Někde v recenzích na internetu jsem četla, že štětce, zejména ten na pudr, tulipánový, se po umytí zkroutí a prohnou se. To ale není pravda. Je jasné, že když jsou vyrobené z měkkých štětin, tak se k nim musíte podle toho chovat. Při vysoušení je utírat do utěrky a ne mačkat z nich vodu pomocí dlaně či prstů. To se Vám pak štětinky opravdu prohnou a celý štětec se zkroutí.
Na závěr bych chtěla říci, že se sada luxusních a limitovaných štětců Petře opravdu povedly. Jsou opravdu jemné, nedráždí obličej a působí opravdu hebce. Navíc po estetické stránce jsou krásné a až na těžší čištění jsou opravdu vhodné pro každého pokročilejšího kosmetického nadšence.


Poznámka: po delší době jsou přidány fotky i černé verze štětců, protože i Kačka si je musela pořídit.

A co Vy? Jaké štětce používáte a máte nejraději? :)

11 comments:

  1. Já si myslím že mi ta cena prijde trosku predrazená, ale vypadají fakt luxusním dojmem :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Předražená??? Vždyť jeden ten štětec na obličej stojí 250-300 korun a na oči kolem 150 korun! Když se to sečte za těch 7 štětců a obal k tomu, rozhodně to předražené není. Celá sada stojí tolik, co asi 2 štětce od Macu ��
    Jinak miluju štětce Petry ❤ a třeba ještě zoewa není špatná:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě to také nepřipadá předražené na tu kvalitu ;)

      Delete
  3. Bravo, super clanek:) Napsala jsi to skvele, take Petru sleduji a bavi me skrze to, jak ma vymakane clanky, fotky, jak moc se zlepsila v liceni atd., nekteri ji ale resi az moc z osobni stranky, jak kdyby ji znali, pritom ji nezname nikdo, no a pak je problem....
    Krasne fotky, mne se hrozne libi, ale furt nevim zda do nich jit, nevyuzila bych uplne vsechny, tak furt nevim.. Ale nalomila jsi me:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky tu aféru nechápu okolo Petry... no nic lidi nezměníš...
      Určitě je zkus, takový kosmetický maniak jako ty nebude litovat! A opravdu se nedeformují při mytí ;)

      Delete
  4. Já používám štětce od Zoevy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si je plánuju jednou pořídit ;)

      Delete
  5. Ve štětcích ani v make upu se nevyznám, takže všechny ženy s tímhle umem velmi obdivuji. V zlato-bílé kombinaci vypadají kouzelně.:) S nimi to musí jít samo!
    BLOG Corculum♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. máš pravdu, maluje se s nimi jedna báseň ;)

      Delete
  6. Nafotila si to krásně, jen si říkám, jak dlouho by mi to vydrželo takhle bílé :D já mám doma několik sad štětců, ale vždycky si nakonec vyberu jen pár, které mám nejradši, tady by mi chyběl třeba štětec na makeup.. jinak sada vypadá moc krásně a musí být radost se s ní malovat.. můj tip na čištění je, že všechno nejlíp vyčistí micelárka, dokonce bych řekla, že třeba makeup pouští líp než s jarem :D

    ReplyDelete
  7. :D tak já to zkusím tou micelárkou :) to není špatný nápad, já to jinak myji dezinfekčním mýdlem :) Tak děkuju za tip :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)