8/05/2016

L´oreal Arginine Resist X3 Expres balsam double elixír

Krásný den kočky♥

a máme tu další článek, který se bude zabývat naší bujnou kšticí. Ano řeč bude o L´oréal ELSEVE double elixir.
L´ORÉAL Paris Arginine Resist X3 Expres balzám double elixír jsem pořídila v Teta Drogerii a 200 ml elixíru vyšlo na 99 Kč.

Na začátek musím říci, že nejsem člověk, který by pravidelně používal balzámy na vlasy, protože se zkrátka musí čekat po dobu co působí. Mám dny, kdy si poležím ve vaně, ale většinou tam nejsem dostatečnou dobu, aby balzám mohl působit a já ho pak mohla smýt.

Proto miluji bez oplachové péče. Už jsem zkoušela od Nivea a nyní přišel na řadu double elixir. Co si budeme říkat ještě ta krásná růžová barva ;) 
Jak můžete vidět na obrázku, tak je to dvoufázová bez oplachová péče, tudíž je potřeba před každým použitím lahvičku protřepat.

Jako prvním musím říci, že krásně voní a navozuje to příjemný pocit při a po aplikaci spreje. Při prvních aplikacích spreje se mi zdálo, že nic moc nedělá a je to prostě jen "vodička", kterou je zbytečné na vlasy vůbec aplikovat.
Chyba lávky, protože efekt přichází asi s pátou aplikací, kdy už jsem cítila, že vlasy jsou na omak hebké a lesklé a opravdu se lépe rozčesávaly.

Díky elixíru působí zdravěji a gumička po nich lehce klouže (samozřejmě to berte s rezervou, gumičky mi na hlavě stále drží ;)).

Nyní jsem si na něj poměrně zvykla a je mým každodenním pomocníkem. I když v sobě má olejovou část, tak se nebojte vlasy se po něm nemastí. Jednou jsem sprej nastříkla opravdu z malé vzdálenosti a ráno jsem měla pramínek vlasů mastnější, ale to bylo spíše chybnou aplikací, proto Vás na to včas upozorňuji.

Nyní mám za sebou asi třetinu lahvičky a jsem stále spokojená. Navíc co je velmi šikovné, tak ho zároveň můžete využívat jako tepelnou ochranu (tady nemohu moc hodnotit, protože nefénuji si vlasy ani nežehlím, to Vám pak u druhé spreje spíš zodpoví ségra) a vlasy Vám ochrání i před UV zářením a to se v letním počasí velmi hodí.
dávkování

Dávkování je velmi pohodlné skrze klasický sprej, na který jsme zvyklé u mnoha různých produktů nejen na vlasy.
inci 

Závěrem bych ráda řekla, že své koupi nelituji. Sprej mi vytváří lesklé jemné vlasy, které jsou na tom lépe i co se týče rozcuchávání během dne. Doma už mám další takovou péči, ale tentokrát od Bione Cosmetics, takže se těším až budu porovnávat ;)

A jak pečujete o vlasy Vy? Jaké používáte balzámy? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)