2/21/2017

NYX Micro Brow Pencil | NYX tužka na obočí Micro Brow Pencil

Krásný den♥

dnes bych se vám chtěla pochlubit s vánočním dárečkem od své drahé milované ségrušky. Byl to můj jediný dárek ze sekce - dekorativní kosmetika, ale i ze sekce kosmetika celkově. Letošní vánoce zkrátka nepatřily kosmetice (u mě). Dostala jsem tuto úžasnou tužku na obočí od NYX, která se mi moc líbí.

NYX MICRO Brow Pencil chocolate 0,09 g za cca 239 Kč

Tužka na obočí má krásné balení. Pocit luxusu je zde podtržen elegantní papírovou krabičkou, ve které je tužka zabalena.
Co mě opravdu překvapilo po vybalení je to, jak je tužka neuvěřitelně tenoučká. Teď nemyslím přímo tu část, kterou se maluje, ale celkově plastové balení. Díky tomu se při aplikaci na obočí tužka velmi precizně drží a aplikace s ní je velmi snadná. Já upřímně nikdy žádný produkt na obočí neměla - nemalovala jsem si ho.

Šari, ale vše změnila. Od té doby co jsem tužku dostala, tak ji používám denně. Mohu říci, že když mám dny, kdy se nechci líčit, tak stejně tužku na obočí od NYX použiji, protože pouze tužka dokáže můj tvar obličeje zvýraznit.
Je také s neuvěřením, jak mě Šari zná, protože vybrala přesně ten odstín, který mi sedí. Já mám konkrétně MBP04 CHOCOLATE - božská tužka s božským názvem odstínu. Kdybych měla odstín popsat, je to taková neutrální tmavší hnědá, která je pro mě ideální.
NYX MICRO Brow Pencil štěteček na pročesání

Výhodou této tužky na obočí je také kartáček, který se ukrývá pod kratším víčkem na jednom z konců tužky. Moc pěkně a precizně rozčesává obočí. Já ho používám před a i po aplikaci samotné barvy. Opravdu není třeba ho podceňovat.
NYX MICRO Brow Pencil hrot tužky

A teď přejdeme rovnou k samotnému produktu - barvě. Tužka je vysouvací a díky tomu ji nemusíte oškrabávat. Je měkčí a při aplikaci na obočí nedělá tahy. Nestalo se mi, že by byly vidět jednotlivé tahy mezi obočím.

Ba naopak krásně splyne a přirozeně vyplní a zvýrazní obočí. Já osobně nemám zase tak nevýrazné obočí, jen mi na koncích chybí oni pomyslné "ocásky", které tužka precizně dotvoří a zbytek obočí mi krásně zvýrazní. Takže přímo na kůži maluje zrovna tak precizně, jako na obočí. 
NYX MICRO Brow Pencil odstín chocolate

I když není vyloženě tvrdá nebo tužší, tak při své titěrné gramáži 0,09 nemizí rychle. Zrovna jsem při psaní článku zkoušela vysunout část produktu ven a vyjela jsem asi s cca 1,5 - 2 cm a to jsem nebyla stále na konci (používám od Vánoce non stop).
NYX MICRO Brow Pencil swatch

Tužka se pyšní přívlastky - precizní, dobře blendící a odolná čmouhám. A to vám mohu potvrdit. Když si obočí prodloužím přímo na kůži, tak tam tužka vydrží celý den a nerozmazává se. Na papírovém balení také najdete poznámku cruelty free.
NYX MICRO Brow Pencil inci - složení
tužka na obočí v akci

A slova na závěr? Jsem opravdu spokojená. Šari mi vybrala úžasnou tužku na úpravu mého obočí. A já vám ji mohu s klidným srdcem více než doporučit. Je vhodná zejména pro ty z vás, kteří potřebují obočí jen do vyplnit.

Znáte tužku také? Jste také tak spokojené? :)

xx Kačka xx

8 comments:

  1. Na mém blogu právě probíhá giveaway s luxusní francouzskou kosmetikou OLIGODERMIE, určitě se zapojte! :)
    http://wildlife-reserve.blogspot.cz/2017/02/oligodermie-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Tužku neznám, ale docela mě to zaujalo, ikdyž já si nějak obočí nebarvím, ale jsou dny kdy ho musím mít nabarvené :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak přesně takový typ jsem do této tužky také byla. A proto ti ji opravdu mohu doporučit. Není s ní žádná práce ;)

      Delete
  3. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc moc děkujeme Izabello. Takového komentáře si neuvěřitelně ceníme a děkujeme moc.

      Delete
  4. vyzerá veľmi dobre.ja používam na obočie skôr taký klasický tieň a predtým vosk :) tak som už dlho spokojná a nejak to s ceruzkou už ani neviem :) i keď táto vyzerá skôr tak gélovo :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu práce s touto mikro tužkou je velmi snadná. Jako kdyby tála, ale zároveň drží tam, kam ji nanesu.

      Delete
  5. Tužku znám a na akci s NYX jsem ji zkoušela a byla skvělá. Ale já si poslední dobou zamilovala kombo štětce a stíny. Obočí mám s nimi naučené za pár minut :-) a jsem s ním spokojená.. :-) Jestli je to stín na oči nebo přímo na obočí moc neřeším. Důležitá je pro mě barva, která je spíše šedo-hnědá (studená) :-)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)