3/29/2017

Manufaktura Complexion highlighter, silver | Manufaktura pleťový rozjasňovač v odstínu silver

Krásný den♥

milujete rozjasňovače? Já ano a musím se přiznat, že při jejich aplikaci rozhodně množstvím nešetřím! Věřím, že produkty tohoto typu vám dodají jiskru a přirorozený lesk, který díky vlivu naneseného pudru ztratí. Já vám dnes představím jeden, který mě opravdu zaujal. Řeč bude o Manufaktura pleťovém rozjasňovači v odstínu silver.
MANUFAKTURA pleťový rozjasňovač je k dostání v kamenných prodejnách i na e-shopu. Je k dispozici ve dvou provedení a cena za obsah 3g je 239 Kč.

Když nám Manufaktura nabídla k zaslání jejich limitovanou edici Sedmikráska, mohly jsme si vybrat ještě pár produktů na vyzkoušení. Mě zaujal právě rozjasňovač, který má na tento typ produktu opravdu nevšední balení. To je ve formě plastové tyčinky, jakou známe třeba u korektorů či rtěnek. Ale u rozjasňovačů jsem ho ještě neviděla, to přiznávám. Navíc má i krásný, papírový přebal a celkově působí velmi elegantně a luxusně. Design je taktéž skvělý - sofistikovaný s měnícím se stříbřitým písmem.
Navíc se mi líbí, že na zadním přebalu rozjasňovače je jednoduchý návod kam produkt nanést. Aplikujte ho tedy nad lícní kosti, vršek nohu či horního rtu a nakonec i na oblast okolo očí. Já to tak sama aplikuji a musím potvrdit, že má pleť je pak více přirozenější se znatelným leskem.
Manufaktura pleťový rozjasňovač v odstínu silver inci - složení

Podle oficiálního popisu rozjasňovač obsahuje výtažky ze včelího vosku a rostlinných olejů. Je pravdou, že produkt má opravdu krémovou texturu, která se jednoduše nanáší a roztírá po tvářích a zbytku pleti. Jak už jsem zmiňovala, produkt je vložený do tyčinky, ze které se jednoduše nanáší na předem určená místa. Já ho osobně vždy aplikuji tak, že ho klasicky nanesu na tvář po té jednoduše a jemně vklepávám prsty do pokožky, aby celkový finish byl přirozenější a nebyly vidět znatelné hrany tyčinky.
Co se týče odstínu, tak jsem si vybrala ten pro světlejší pleť - silver. Já se sice neřídím u rozjasňovačů podtónem pleti, ale jelikož mám doma hodně těch zlatých, sáhla jsem tentokrát po tom stříbrném. Produkt je opravdu hodně pigmentovaný ( i pro ty z vás, co se rádi blýskají jako rozemletí jednorožci či disco koule, bude stačit malinkato). 
Manufaktura pleťový rozjasňovač v odstínu silver má aplikátor ve formě tyčinky, kterou známe spíše u korektorů či rtěnek
Manufaktura pleťový rozjasňovač v odstínu silver swatch
Líčení s rozjasňovačem od Manufaktury - oči jsou nalíčené pomocí paletky od Gosh 9 shades v odstínu 002 To have fun with LA. Rty pak rtěnkou NYX Lingerie, embellishment.
Co se týče výdrže, je až neuvěřitelné, jak rozjasňovač na vaší pleti vydrží dlouho. Po šesti hodinách se můžete těšit z toho, že produkt vypadá, jako by jste ho právě nanesli na tvář. Je to zajímavé, protože jsem čekala u krémového produktu jako je tento, že se bude slívat.
A co bych řekla na závěr? Jestli začínáte s rozjasňovači nebo jste konturovací experti, tak vám ho můžu doporučit. Má jednoduchou aplikaci, zvýrazníte s ním všechna potřebná místa a opravdu dlouho vydrží. Za mě má Manufaktura určitě palec nahoru a přemýšlím, že odstín gold by se mohl taky hodit :D Navíc i Kačka říká, že je skvělý a dlouho vydrží. ;)

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Manufaktura za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

A jak se rozjasňovač líbí vám? Máte ho?

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Mám ho v obou odstínech a jsem s nimi opravdu spokojená! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se nedivím. Dlouho vydrží a ten odstín gold musí také vypadat lákavě ;)

      Delete
  2. Tento rozjasňovač mě celkem i zaujal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukni se určitě na něj, je peckovní :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)