3/21/2017

Yves Rocher Hydra vegetal micellar water | Yves Rocher micelární voda Hydra vegetal

Krásný podvečer♥

dbáte na správné odlíčení makeupu? I když se jedná o líčení jen na pár chvil? Já určitě a poslední dobou ráda zkouším nové produkty, hlavně z přírodní kosmetiky. Věřím tomu, že když se ke své pleti a celkově tělu chováte přirozeně, ve starších letech to bude znát a bude vám nesmírně vděčné. Proto vám dnes představím jednoho zástupce v odličovací kategorii, a to Yves Rocher Hydra Vegetal micelární vodu.

YVES ROCHER Hydra Vegetal micelární voda je k dostání v kamenných obchodech nebo na e-shopu. Stálá cena za obsah 390ml je 299 Kč.

Musím se přiznat, že micelárkami se nejraději odličuji. Na rozdíl od čistících a odličovacích pěn mě nedráždí, neštípou a nevytváří se mi po nich akné či pupínky. Já osobně používám tento typ produktů pouze na odličování pleti. Na oči (zvláště, pokud rádi nosíte výraznější makeup) je lepší dvoufázový odličovač nebo kokosový olej, který makeup stáhne do poslední čárky.  
Podle oficiálního popisu na stránkách Yves Rocher, je micelární voda vhodná jak pro normální, tak sušší pleť. Nejen, že má odličovat makeup na pleti, ale zároveň ho má hydratovat. Sice popis uvádí, že je vhodná i na odlíčení očí, ale to za sebe tvrdit nemůžu. Možná na oči bude pro ty z vás, co nosíte minimum očního makeupu (maximálně jeden stín a jedna vrstva řasenky).
INCI hydratační micelární voda od Yves Rocher

A teď se přesuneme k balení produktu. To je plastové a čiré, v bledě modré barvě. Obal je na pumpičku, která (pozor), je umístěná až na dně lahvičky, a tak se vám nemůže stát, že by vám jen malý zbytek produktu zbyl. Samotný aplikátor je zajištění ještě plastovým cvočkem (který nemám bohužel vyfocený). Micelární voda tak nevyteče tam, kam nemá. A věřte mi. Já toto ocením, protože už se mi nejednou stalo, že micelárka byla všude, ne jenom tam, kde měla :D
dávkování micelární vody Yves Rocher Hydra Vegetal

A jak jsem spokojená s Hydra Vegetal micelární vodou? Jedním slovem, ano. Micelárka plní přesně to, co slibuje (až na to odlíčení očí). Je opravdu velmi šetrná k pleti, ale i k očím. Nějak mě nedráždí, neštípe a nevytváří se mi po ní nežádoucí pupínky. Navíc krásně a čistě voní a trošku cítím, že i lehce osvěžuje. Když se odlíčím, necítím jen pocit lehké a odlíčené pleti, ale i určitou hydrataci. Ano, přiznávám, není to nic světoborného, ale určitá hydratace a pocit vyživené pleti zajisté jako já ucítíte. 
A jaký je konečný verdikt? Za mě mohu micelární vodu Hydra Vegetal rozhodně doporučit. Nejen, že skvěle odličuje makeup na pleti, ale navíc jí spotřebujete opravdu málo. Stačí kapka a pár vatových tampónků, a rázem budete cítit lehkou a vyživenější pleť. Pro ty z vás, co trpí na suchou pokožku, je opravdu ideální.

A co vy? Jakou micelární vodu preferujete vy? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. Líbí se mi, že má pumpičku. Mám doma taky micelárku od YR a je super, akorát nemá pumpičku.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni ty menší balení nemají pumpičku, no :)

      Delete
  2. Já momentálně nejraději vyhledávám produkty, které mají pumpičku. :) Tento produkt vypadá dobře.

    ReplyDelete
  3. Zrovna včera jsem ji viděla v obchodě a velmi mě zaujala! Musím si ji pořídit :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)