3/31/2017

Yves Rocher raspberry vinegar | Yves Rocher malinový ocet pro lesklé vlasy

Krásný den♥

co vy a vaše vlasy? Pečujete o ně řádně a s láskou? Hlavně teď, v období chladných dní, je to obzvlášť potřeba. Nosí se čepice nebo se najednou objeví sluníčko či venku mrzne a to našim vlasům příliš neprospívá. Hodně elektrizují, lámají se a jsou dehydratované. Pak je potřeba sáhnout po něčem, co je okamžitě zkrotí a dodá jim přirozený lesk. Já vám dnes představím mého pomocníka při ztrátě lesku vlasů. A tím nebude nic jiného, než slavný Yves Rocher malinový ocet pro lesklé vlasy.
YVES ROCHER malinový ocet pro lesklé vlasy je k dostání v kamenných prodejnách nebo na e-shopu. Stálá cena za obsah 150ml se pohybuje okolo 179 Kč, 

Musím se přiznat, že jsem si společně s Kačkou péči o vlasy s Yves Rocher hodně oblíbily. Nabízejí totiž i z 99% čistě přírodní kosmetiku bez parabenů a silikonů. Což je vždy výhoda a my si tuto alternativu poslední dobou dost oblíbily. :)
Kdybych měla začít balením produktu, tak to je v platovém transparentním obalu. To mám vždy ráda, protože přesně dopídě vím, kolik mi toho ještě v lahvičce zbývá. Beru to jako hodně praktickou věc. Navíc má netradiční víčko, které se mi opravdu moc líbí a je se šroubovacím uzávěrem.
INCI Yves Rocher malinový ocet pro lesklé vlasy

Pod uzávěrem se skrývá aplikátor v podobě kapátka, které má malou dírku, kterou se produkt dávkuje. Je to praktické a musím říct, že ocet z lahvičky vůbec nestýká a nekape. Ale na druhou stranu bych uvítala aplikaci pomocí pipetky nebo spreje, protože na můj vkus se produktu pak spotřebuje zbytečně moc a to právě díky vodové konzistenci produktu.
aplikátor malinového octa od Yves Rocher

Kdybych měla popsat konzistenci produktu, tak ta je vodová ve vínové barvě. A co je úžasné, tak krásně voní! Opravdu sladce po malinách. Vždycky, když produkt použiju, mám sto chutí se napít. Připomíná mi točenou malinovou limonádu, kterou jsem milovala jako malá :)
Podle oficiálního popisu má malinový ocet dodat vlasům přirozený lesk, který jim chybí nejen vlivem chladného počasí. Má uzavírat povrch vlasů, ale zároveň je nemastit. Já ho podle instruktáže aplikuji pouze po celé délce vlasů (určit si ho nedávejte ke kořínkům, vlasy by se mohly mastit) a poté opláchnu vlažnou vodou. Po umytí mají vlasy lehkou parfemaci malin, ale opravdu jen na chvilku. 

Co musím potvrdit je to, že zhruba po třech umytích vidím výsledek. Vlasy jsou zřetelně lesklejší a vypadají zdravěji. Navíc mám i trochu pocit, že má hříva je po delším používání hydratovaná a lehká. Já ho doporučuju střídat s vlasovou maskou a zaručuju vám, že vám vlasy rozhodně poděkují.
A co bych tedy řekla na závěr? Malinový ocet od Yves Rocher mohu rozhodně doporučit. Krásně voní (i když intenzita parfemace netrvá dlouho) a vaše vlasy získají ztracený lesk a možná i hydrataci. Určitě se podívám příště v prodejně i po jiných olejíčkách a sérech.

A co vy? Zkoušeli jste už nějaký ocet či séra od Yves Rocher? :)

xx Šárka xx

2 comments:

  1. Yves Rocher miluju a pokud to má doopravdy nějaký účinek, zkusím to.:) Už dřív jsem po tom oleji pokukovala, ale ke koupi jsem se pak nerozhodla.
    Blog na zabití

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nám to opravdu pomohlo :) vlasy jsou po druhém použití zřetelně lesklejší a živější :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)