4/24/2017

Alverde eye shadow base & Kajal Eyeliner | Alverde báze pod oční stíny & tužka na oči

Krásný den kočky ♥

dnes jsem původně chystala článek pouze na oční bázi, ale tak nějak se tam bude hodit i tužka na oči, a tak jsem ji přidala do článku také. A proč jsem tak učinila poznáte v textu níže.

Už dlouho sháníme se ségrou podklad pod oční stíny v řadách přírodní kosmetiky. Díky hledání se mi dostaly do rukou právě tyto dvě varianty.
ALVERDE eye shadow base 15 ml za cca 60 - 70 Kč


Jako první začneme oční bází. Její balení je klasické v plastové tubičce. Opět laděná do typické zelené barvy této kosmetické značky. Pod uzávěrem se skrývá šikovná hubička, která pomáhá regulovat množství.
Alverde eye shadow base hubička pro aplikaci báze

Oční báze slibuje, že pomáhá zlepšovat odolnost a zabraňuje slévání očních stínů. Báze zároveň nese logo NaTrue a Vegan.
Báze má středně tekutou konzistenci a béžovo-hnědou barvu. Její parfemace je jemně zelená, jinak to neumím popsat.
Alverde eye shadow base swatch

Co se týče složení, tak nejsme velcí znalci, na to si nechceme hrát, ale myslíme si, že je vyhovující a nemáme s ním žádný problém.
Alverde eye shadow base inci - složení

Aqua | Carthamus Tinctorius Seed Oil* | Alcohol* | CI 77891 | Silica | CI 77163 | Myristyl Myristate | Lauroyl Lysine | Glycine Soja Oil* | Glyceryl Stearate Citrate | Cetyl Alcohol | Xanthan Gum | Butyrospermum Parkii Butter* | Prunus Persica Fruit Extract* | Prunus Armeniaca Fruit Extract*| Hydrogenated Palm Glycerides | Brassica Campestris Sterols | CI 77492 | Microcrystalline Cellulose | Dehydroxanthan Gum | Algin | CI 77491 | CI 77499 | Lecithin | Lysolecithin | Hydrogenated Lecithin | Helianthus Annuus Seed Oil | Tocopherol | Ascorbyl Palmitate | Parfum** | Limonene** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils (zdroj)

A jak probíhalo testování? Upřímně bázi jsem si kupovala, abych prodloužila výdrž quatra očních stínů od Alverde a v tomto směru mi bohužel nepomohla. Tahle báze mě prostě zklamala a už bych si ji nikdy nekoupila. Na očích se divně drolí a "žmolkatí". Nehledně na to, že výdrž snad zkracuje než prodlužuje. Opravdu je mi to líto, ale nešlo jinak. Je to jeden z mála produktů z dílny Alverde, který mi absolutně nevyhovuje.

Alverde Kajal Eyeliner

Když už se zdá být vše beznadějné, tak zahlédnu post na instagramu známé blogerky, kterou známe díky kanálu Svět pode Lu, která radí, že dobrou bází může být i tužky na oči od Alverde. Takže ano, hned první návštěvu DM drogerie jsem mířila své kroky ke stojanu Alverde. Tužku jsem si koupila v odstínu 07 Pearly White.
Na výběr bylo několik barev i bílá, ale ta se mi zdála taková tvrdá (myšleno odstínem) a tak jsem sáhla po krásné perleťové barvičce se shimmerem.

Balení tužky je klasické a tužka je ořezávací. Opět je v typickém zeleném kabátku s logy Vegan a NaTrue po stranách.
Alverde Kajal Eyeliner 07 Pearly White swatch

Tužka je neuvěřitelně měkoučká a vůbec neškrábe při aplikaci na očních víčkách. Stačí ji nanést na tuto oblast a prstem jemně rozťupkat. Navíc ten perleťový odstín je luxusní. Nežmolkatí a nedělá žádné mapy nebo fleky.
Alverde Kajal Eyeliner 07 Pearly White inci - složení

Ingredients: Octyldocecyl Stearoyl Stearate, C10-18 Triglycerides, Olus Oil, Mica, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Hydrogenated Vegetable Oil, Copernicia Cerifera Cera, Euphorbia Cerifera Cera, Sesamum Indicum Seed Oil*, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Caprylate, Tocopherol, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77288 Bestandteile: Fettsäure-Wachsester, Fettsäureester, Pflanzenöl, Glimmer, Mandelöl*, gehärtetes Pflanzenöl, Carnaubawachs, Candelillawachs, Sesamöl*, Polyglycerylester, Glycerylcaprylat, Vitamin E, mineralische Farbstoffe *ingredients from certified organic agriculture/*aus kontrolliert biologischem Anbau **from natural essential oils/**natürliche ätherische Öle (zdroj)
Alverde Kajal Eyeliner 07 Pearly White, Alverde quattro chocolate 37

Díky této tužce jsou oční stíny od Alverde snesitelnější. Neříkám, že nyní mají ultra velkou výdrž, ale dají se v běžných pracovních dnech nosit.

Závěr celého článku vám mohu doporučit zmíněnou tužku na oči, která opravdu pomáhá oční stíny udržet na místě, které požadujete.

Tip na závěr: Pokud chcete vyzkoušet jak prodloužit výdrž očních stínů, zkuste využít Alverde concealer 02 porcelain.

A jak jste na to vy? Co nám poradíte za přírodní oční bázi? :)

xx Katka xx

4 comments:

  1. Sháním také bázi pod oční stíny a tužka mě zaujala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc za komentář ;) tužka opravdu není špatná, ale je jí potřeba brát v potaz stále jako přírodní alternativu báze ;)

      Delete
  2. Já bázi nikdy nepoužívala a asi ani nebudu :-) vždycky jsem si vystačila jen se stíny a i tak dobře držely, a to jsem neměla ani žádnou luxusní značku. Ale kdo ví, možná se někdy k nějaké odhodlám, ale k té od Alverde teda ne :-) takže děkuji za přínosnou recenzi :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač a já velmi děkuji za milou zpětnou vazbu ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)