6/15/2017

Essence Make me Brow I Essence gel na obočí

Krásný den♥

víte o tom, že vaše obočí definuje váš výraz a říká se mu rám obličeje? Já musím víc než souhlasit, protože se snažím už pár let se zdokonalovat v tomto směru. Musím vám říci, že to rozhodně není nic jednoduchého a zabere vám přeci jen pár hodin a zkoušení, aby obočí bylo více než dokonalé. Ke krásnému obočí nesmí chybět ani správná fixace, kvůli které obočí déle vydrží. Dnes bude řeč o jednom takovém gelu na obočí. A tím je Essence Make me Brow v odstínu 01 blondy brows.
ESSENCE Make me Brow cca 74,90 Kč

Já už jsem vyzkoušela opravdu hodně gelů na obočí a je jedno, jestli byly z větší nebo menší cenové kategorie. Myslím si, že co se týče úpravy obočí, je dobré si najít svého oblíbence a nebát se trochu i zainvestovat. Nebojte, dnešní článek vám peněženku nezruinuje, naopak - bude spokojená nejen vaše peněženka, ale i obočí :)
Jako první přejdu k balení produktu. To je plastové, ve formě tubičky, kterou můžeme znát nejen od korektorů, ale i od takových produktů, jako je řasenka. Celkové provedení se mi moc líbí, vypadá sice jednoduše, ale zároveň se mi líbí minimalistický styl. Z prvního kouknutí pak víte, o jaký produkt se jedná.
Konzistenci bych popsala jako skutečně gelovitou. Pro mě prioritní je, že se samotná textura nijak netáhne či samotný produkt nevysychá a neubývá.
Co se týče samotného kartáčku, tak ten se mi líbí moc. Je malý a díky tomu bude vaše obočí dokreslené do sebemenšího detailu. Má drobné štětinky, které zafixují i konec (ocásek) obočí. Podle oficiálního popisu, je produkt vhodný nejen jako fixace, ale i na doplnění barvy. To u mě bohužel neplatí, protože mám opravdu málo chloupků a potřebuji dokreslení ve formě pomády nebo gelu.
Essence Make me Brow - aplikátor ve formě malého štětečku

A jaký jsem si vybrala odstín? Vzhledem k tomu, že jsem špinavá blondýnka, sáhla jsem okamžitě po barvě 01 blondy brows. Mimo této varianty se nabízí další dva odstíny a to 02 browny brows, který bude dokonalý pro tmavší vlasy a v poslední řade i odstín 03 soft browny brows, který je zbarvený do šedé hnědé a ten bude vhodný pro studené typy, takže já ho příště rozhodně vyzkouším.
Essence Make me Brow vybraný odstín - 01 blondy brows

Essence Make me Brow - swatch

Výdrž, tak ta je naprosto bombová. Vydrží s vámi celou dobu v práci nebo ve škole. Když se náhodou stane, že se o obočí otřete, vše zůstane na svém místě a vy se pak nemusíte bát obtisknutého obočí na tváři. Já ho miluji zejména pro to, že zafixuje pomádu na obočí a to dokonce v těch místech, kde chloupky nerostou.

Essence Make me Brow inci - složení

AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, NYLON-6, DISODIUM EDTA, GALACTOARABINAN, TROPOLONE, SODIUM HYDROXIDE, MICA, SILICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). (zdroj)

Co bych řekla na závěr? Make me Brow od Essence bude podle mě dokonalý pro ty z vás, kteří mají husté obočí a chtějí ho dobarvit a zafixovat a nebo pro ty, co potřebují, aby produkt tak trochu "zamrazil" pomádu, která je pod ním. Produkt není drahý, vydrží dlouho a aplikátor je podle mě vhodný pro každý tvar obočí. Toto není určitě mé poslední balení.

A co vy? Jaký produkt nejvíce milujete na obočí? :)

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Tento gel mě už láká dlouho a stále ho okukuji, až mi dojde od Benefitu tak zkusím tohle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) určitě ho zkus, mnozí říkají, že je Benefitu podobné :)

      Delete
  2. tento gél mám doma už dlhšie, a nepoužívam ho pravidelne, iba keď mám náladu si obočie zafixovať :) a s jeho výdržou som naozaj spokojná :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  3. Ja mám obočie skoro žiadne, čiže pre mňa by asi vhodný nebol :D Ale úplne som si zamilovala duo na obočie z Avonu, to je totálny lifesaver :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)