6/02/2017

In News may 2017 | In News za měsíc květen

Krásný den♥

dnes se můžete těšit na další, sesterský článek, který bude tentokrát o novinkách z rubriky In News za měsíc květen. Můžete se těšit na různá odvětví kosmetiky - ať už dekorativní kosmetiku, pečující, ale i na kosmetické pomocníky. Doufáme, že se vám bude článek líbit a jdeme tedy rovnou na to :)

Kneipp sada mandlový květ (255 Kč) - sada obsahuje sprchový gel a tělovém mléko. Takže by se dalo říct, že je to takový klasický set, který najdeme asi nejčastěji. Tato konkrétní má být určena na citlivou pleť. Sprchový gel využijeme jako pěnu a mléko, na to jsme zvědavé, jestli bude dostatečné pro naší suchou pokožku. Ještě jsme ho nezkoušely, tak uvidíme. 
Yves Rocher expresní odličovač očí s chrpou (179 Kč) - snad nejvíce chválený odličovač očního makeupu od této značky. Je dvoufázový, obsahuje tedy dvě složky a musím tedy souhlasit s většinou. Na to, že mám hodně citlivé oči, tento mě nedráždí a po odlíčení máte okolí očí krásně vyživené. Jediné, co mě vadí je to, že není až tak přírodní a obsahuje silikony. Nevadí, jsem ráda, že jsem ho zkusila, ale příště dm přednost jeho bratříčkovi - a to odličovači očí taktéž s chrpou, ale pro citlivé oči.

Bione peeling Cannabis s konopím (84 Kč)  - Je voňavý a základem je písek. Působí jako našlehaný jogurt. Perfektně funguje a opravdu dlouho vydrží.
Alterra Hydro oční krém (75 Kč) - Netřeba slov naše další balení, které už nepočítáme, protože "jedeme" jedno za druhým. Všechny tři ho milujeme. Oční okolí je krásně hydratované a nepříjemně se nepne.

Alverde pěna na odličování se sedmikráskou (67 Kč) - Odličování jinak si už nedovedu přestavit (Kačka). Nic mi tak nesmyje řasenku jako pěny. Já zkrátka a dobře odličuji jen mokrou cestou. Nedráždí a extrémně nevysušuje.

*Yves Rocher Solaire krém ve spreji na opalování SPF 50  (409 Kč) - už jsem ho párkrát zkoušela a musím  říct, že není rozhodně špatný. Já ho tedy konkrétně používám na obličej, protože opalovací faktor je na mě vysoký, ale splní to, co má. Za mě spokojenost.

*Yves Rocher Solaire mléko po opalování (259 Kč) - z tohoto produktu jsem nadšená ještě více, než z předchozího spreje na opalování. Úžasně chladí, zklidní i popálenou pokožku. Za mě rozhodně objev nadcházejícího léta. A ta vůně - opravdu jako kdyby jste právě vylezli z moře!

*Yves Rocher Collection ÉTÉ (279 Kč) - v poště nám přistála i tato toaletní voda z letní limitované řady. Musíme říct, že nás opravdu zaujala, je lehká a nenásilná. Jasně, je to toaletka a tak je potřeba přes den obnovit. Voní sladce a pak se rozvoní do svěží vůně. Za nás rozhodně pecka!

*Tangle Teezer Compact Styler (249 Kč) - Bezkonkurenční kvalita. Jednou jsme zkoušely jiný kartáč Dtangler, který jsme chválily, protože první dojmy byly pozitivní. Ale nevydržel tak dlouho. Mamka takový problém nemá, protože má krátké vlasy, ale nám si začaly na kraji ohýbat štětiny a jednu už mám vylomenou. Proto Tagle Teezer je s odstupem času mnohem lepší a tak jsme si koupily další muže ve zbroji ;)
Rimmel Match Perfection makeup, Ivory (199 Kč) - makeup z drogérie, který je skvělý na sušší pleť. Má střední krytí, zakryje tak malé nedokonalosti. My si ho kupujeme v tom nejsvětlejším odstínu a rády si ho mícháme s BB krémy.

Sephora MicroSmooth zapečené trio, fougue moyen (450 Kč) - už naše druhé balení. Trio obsahuje základní tři produkty jako je tvářenku, rozjasňovač a bronzer. Bronzer je sice pro nás trochu teplejší, ale na zvýraznění lícních kostí (zvláště v létě) není špatný. Já asi z celého tria nejvíce miluju rozjasňovač, který je perleťový s kapkou růžové. Podle mě ideální pro ty, kteří často cestují nebo si zařizují základní kosmetickou výbavu.
Sephora MicroSmooth zapečené trio, fougue moyen detail

Sephora MicroSmooth zapečené trio, fougue moyen swatch

NYX automatická tužka na obočí (94 Kč) - zatím jsem jí zkoušela jen párkrát, ale jsem z ní nadšená. Je sice tvrdší, než tak mikro tužka od stejné značky, ale uvidíme, jak si poradí :)

Freedom FF104 štětec na pudr (199, 90 Kč) - kupovala jsem si ho v Teta drogérii s úmyslem mít alespoň o jeden štětec na pudr víc, bohužel mám z nšho trochu rozpačité pocity. Má spadlé štětiny (možná doprava a skladování), ale nepodařilo se mi to zlepšit ani umytím v mýdle na mokro. Nevím nevím, pro mě to asi nebyla dobrá volba.

Freedom FE102 štětec na kontury očních stínů (99, 90 Kč) - vzala jsem si ho omylem místo toho FE1023, který je vhodný na konturování. Tento je opět moc zploštělý a málo hustý. Tak ho alespoň využívám do vnitřního koutku na rozjasňovač či perleťový stín.

Freedom FE1023 štětec na stínování očních stínů (99, 90 Kč) - pro nás asi nejoblíbenější štětec do vnějšího koutku, když se líčíme do stylu smokey eyes. Je dostatečně hustý a sešikmený. Pro nás asi jeden z nejoblíbenějších štětců od značky Freedom.
Freedom koupel pro štětce (349, 90 Kč) - už vlastníme jeho bratránka od značky Makeup Revolution. Tento jsme ještě nezkoušely, ale podle toho, že MR je pod stejnou záštitou jako Freedom, čekáme od něho stejně dobré výsledky. No uvidíme, jak u nás dopadne ;)

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupily jsme si ho samy

A co vy? Koupily jste si za měsíc květen něco zajímavého? :)

xx Šárka a Katka xx

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)