6/17/2017

Yves Rocher eyeshadow base, fixing eyelid primer | Yves Rocher podkladová báze pod oční stíny

Krásný večer ♥

dnes vám chci představit oční bázi od Yves Rocher, na kterou jsem byla opravdu zvědavá. Já dlouho hledám přírodní alternativu pro oční bázi a u Yves Rocher jsem také hledala, i když tak úplně přírodní složení nemá, ale to nevadí. Teď se na ni podíváme trošku z blízka :)
Yves Rocher eyeshadow base, fixing eyelid primer 7 ml za 289 Kč

A jaká má být báze na oční stíny°°? Báze slibuje prodloužení výdrže celého líčení a umocnění intenzity očních stínů. Zároveň vyhlazuje drobné vrásky. Oční báze nemusí být využita pouze s očními stíny, ale lze ji použít samostatně pro sjednocení očních víček.
Báze je oftalmologicky a dermatologicky testovaná. Báze v sobě také ukrývá olej z čajovníku.
Yves Rocher eyeshadow base, fixing eyelid primer hubička pro snadnou aplikaci

Balení je poměrně malé má 7 ml, což nepopírám, mě na první dojem překvapilo, ale po pár aplikacích mi to bylo jasné. Její spotřeba je zanedbatelná a to i díky pohodné hubičce pro aplikaci. Už ji testuji nějakou dobu a stále mi nepřijde, že bych musela vyvinout větší snahu na to, abych bázi z tubičky dostala ven.

Nicméně tubička je přímo dělaná na cesty, protože její rozměry jsou opravdu malé. Má béžovou barvu a černý uzávěr. Balení je tak malé, že se na něj nevešly ani informace o složení nebo nějaký větší popisek (na cestování nepotřebujete).
Yves Rocher eyeshadow base, fixing eyelid primer swatch

Na jedno oční víčko potřebujete takřka neviditelné množství báze, protože při větším by se báze začala drolit a nevstřebala se dostatečně do víčka. Takže zde dvojnásob platí, že málo je někdy více.

I ze swatche můžete vidět, že na ruce působí barva do oranžova, ale nenechte se tímto prvotním dojmem pokořit, protože na víčku je po zapracování neviditelná a navíc oční víčka opravdu sjednotí. Ale opakuji aplikujte opravdu malinkaté množství.

Řekla bych, že báze ani nemá parfemaci nebo je tak minimální, že ji de facto nelze zaznamenat. Její konzistence je tekutější, ale nestéká. A textura je velmi jemná a lehká.

složení - inci
cyclopentasiloxane,silica,dimethicone crosspolymer,aqua/water/eau,glycerin,methylpropanediol,bis-peg/ppg-14/14 dimethicone,tocopheryl acetate,disteardimonium hectorite,camellia oleifera seed oil,phenoxyethanol,triethoxycaprylylsilane,tocopherol,pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate,ci 77491/ci 77492 (iron oxides),ci 77891 (titanium dioxide) (zdroj)

Co se týče složení, tak zde nalezneme silikony a já si tak začínám myslet, že bez nich to asi nejde. Ale i tak báze nepůsobí příliš silikonově a proto mě ve složení docela tento fakt překvapil. Na druhou stranu, když porovnám jaké množství tuba obsahuje a jaké ještě několikanásobně menší množství aplikuji, tak to asi "vydržím".
Báze funguje na výbornou. Oproti ostatním, které jsem testovala je tato povedená. Pod oční stíny v paletce od the Balm Meet Matt(e) Trimony (na kterou bude také recenze) ji používám a spolu pracují výborně, i když paletka by dost možná ani bázi nepotřebovala, ale kde jsem viděla pokrok, tak jsou oční stíny z paletky Make up Revolution LONDON iconic 3, které díky bázi prodloužily svou výdrž a "neomrkají se" a neslijí, ale vydrží mnohem déle.
Na závěr bych asi dodala, že báze se mi líbí a ráda ji používám. Nezapomenu ji ve dnech, když jdu na nějakou velkou nebo důležitou akci, protože se na ni mohou spolehnout a vím, že mi look vydrží do pozdního odpoledne. Navíc obsahuje i olej z kamélie pro vyhlazení. A v současné době ji používám i na denní líčení. Stále budu hledat přírodní alternativu, ale tato báze je zatím mou nejoblíbenější.

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.
°°Informace o produktu jsou čerpány z PR dokumentů nebo ze stránek konkrétní značky.


Zaujala vás tato báze? Zkoušely jste ji už? :)

xx Kačka xx

6 comments:

  1. Báze pod oční stíny moc nepoužívám , většinou si vystačím z korektorem, ale měla jsem oblíbenou od Catrice, nicméně nic přírodního to nebude :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono upřímně, podle mě taky korektor jako báze bohatě postačí... :) ale chtěly jsme ho prubnout, no ;)

      Delete
  2. No já do ted báze pod oční stíny nepoužívala, ale momentálně mám od Artdeca tak jsem velice zvědavá jaká bude. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo, na tu jsem slyšela samou chválu ;)

      Delete
  3. S touto som mala skúsenosť, bola fajn, no omnoho radšej mám moju aktuálnu od Artdeco. S tou líčenie drží viac než by malo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukám, že to Artdeco tu sklízí samou chválu, asi mám do budoucna co zkoušet. Díky za tip holky ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)