6/13/2017

Yves Rocher Solaire Spray Lotion and Moisturizing lotion 3 in 1 | Yves Rocher Solaire Mléko na opalování ve spreji a Mléko po opalování 3 v1

Krásný den, kočky♥

už se těšíte na ty letní dny, kdy sluníčko bude nahoře na obloze a bude vás hřát svými paprsky? Takové dny už jsme mohli párkrát zažít, ale nic se nevyrovná těm teplým dnům stvořeným pro odpolední lenošení na dece v trávě s dobrou knihou, slunečnými brýlemi a vychlazeným mohitem. A nesmíme samozřejmě zapomenou ani na důkladnou ochranu před paprsky slunka, která nás zachrání před bolestivým spálením. Řeč bude o Yves Rocher Solaire řadě na opalování.
Yves Rocher Solaire Spray Lotion and Moisturizing lotion 3 in 1

Před nedávnem nám totiž dorazil balíček od Yves Rocher, kde jsme objevily mimo toaletní vody z limitované edice i tyto dva pomocníci z pečující řady Solaire na opalování a po opalování. Našla jsem tam tedy mléko na opalování ve spreji s SPF 50 a mléko po opalování 3v1.

Mléko na opalování ve spray OF 50+

Jako první produkt, který mi přistál ve schránce v balíčku, bylo mléko na opalování ve spreji. Všimla jsem si, že má dokonce SPF 50, což si myslím je na naše klimatické pomůcky trochu větší UV ochrana, já spíše preferuji nižší čísla. Ale nevadí. Byla jsem z této letní novinky tak nadšená, že jsem si prostě řekla, že pro ní najdu využití a také že ano. Vzala jsem deku, sluchátka do uší a sluneční brýle a vyrazila ven do jednoho teplého dne...
Yves Rocher Solaire Mléko na opalování ve spreji OF 50+ 150 ml za 409 Kč

Možná se budete divit, jak pokračuje příběh, ale nebojte. Skončilo to nakonec tak, že i když není tento produkt doporučený na pleť, tak ho na ní prostě vyzkouším (přinejhorším jsem očekávala alergickou reakci či hromadu pupínků, ale to se nakonec nestalo). A voalá, nebyl zas tak špatný.

A tedy mléko o nás pečuje°°? Jelikož má mléko faktor 50+, tak se pyšní dovětkem vysoká ochrana. Mléko si dává za cíl chránit a zkrášlovat pokožku vašeho těla. Opět se zde setkáváme s máčkou přímořskou.

Mléko podporuje tvorbu melaninu, a pečuje o pokožku i v otázce negativního působení slunečního záření. Díky tomu je pokožka chráněna před stárnutím a je docíleno stimulace buněčné regenerace.

Konečným efektem je vyživená, hydratovaná pokožka. Mléko by mělo pokožku zanechat hedvábně jemnou, bez pocitu lepení a mastného filmu.
Na etiketě není ovšem zapomenuto na důležitý poznatek, že nadměrné opalování je škodlivé (holky myslete na to, zdraví je na prvním místě a nedá se jen tak vyměnit :)

Co se týče samotného balení produktu, to je v plastové lahvičce o velikosti obsahu 150 ml. Navíc, z čeho jsem nadšená asi nejvíc je to, že samotný produkt se dávkuje pumpičkou, takže zapomeňte na složité dostávání hutného krému z klasické tuby. Takhle je to přeci jen pohodlnější, nemyslíte?
Yves Rocher Solaire Mléko na opalování ve spreji OF 50+ aplikátor

Tak a teď k samotnému účinku a k tomu, jak jsem byla se sprejem na opalování spokojená. Ze začátku jsem se trochu bála, jak sprej využiji (přeci jen, padesátka faktor je docela hodně, i když jste bledule), ale musím říct, že produkt opravdu není špatný. Je hustější (a tím pádem se hůře roztírá), ale můžete počítat s tím, že vás dokonale ochrání. Já jsem si ho aplikovala na pleť a oblast šíje a krku, kde bývám nejvíce spálená a voalá, výsledek byl přesně takový, jaký jsem očekávala. Pleť nebyla vůbec spálená ani vysušená.
Yves Rocher Solaire Mléko na opalování ve spreji OF 50+ inci složení


Mléko po opalování 3 v 1

Yves Rocher Mléko po opalování 3v1 150 ml za 199 Kč

Dalším produktem a zároveň posledním, který vám chci dnes představit, je mléko po opalování, opět s máčkou přímořskou. Balení je hodně podobné jako u spreje na opalování, výjimkou jen je, že tentokrát je obal vyvedený v blankytně modré barvě. Krásně voní po řasách a trávě. Je to opravdu osvěžující vůně.
A jak má o nás pracovat tento krasavec°°? Kromě své parfemace (stejně jako předešlý produkt) má za cíl zklidňovat, hydratovat a zkrášlit opálenou opálenou pokožku. Mléko je navíc určené jak na pokožku obličeje, tak i celého těla. Dokonce je mléko dermatologicky a oftalmologicky testováno.

A opět zde čekejte známou kamarádku máčku přímořskou ;). Přes 90 % složení je přírodního původu.

Výborným faktem je, že 25 % recyklovatelného flakónu je z recyklovaného plastu. Dále ve složení nenajdete minerální oleje, barviva a parabeny.
Musím se přiznat, že na mléko po opalování jsem se těšila přeci jen víc, než na předešlý produkt, protože je to věc, kterou více využiji. Má opět hustší konzistenci, která je ale chladivá a velmi příjemná.
A jak jsem byla s produktem spokojená? Musím říct, že velmi. Nejen, že krásně zchladí pokožku po opalování, ale navíc i zklidňuje. Důkazem je to, že když jsem si spálila záda, namazala jsem si přiměřené množství na podrážděné místo a byla jsem překvapená, co produkt udělal. Příjemně mi zklidnil záda a zmizelo i začervenání, způsobené slunečními paprsky.
A slova závěrem k oběma produktům? Já jsem opravdu velmi spokojená. Musím zde vynachválit hlavně mléko po opalování, které příjemně chladí, ale i zklidňuje popálenou pokožku od sluníčka. Jestli sháníte spolehlivé combo na slunění se, určitě se podívejte do kamenných prodejen na tyto dva malé zázraky :)

A co vy, opalujete se? A jaké přípravky na opalování máte nejraději? :)

xx Šárka xx

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

°°Informace o produktu jsou čerpány z PR dokumentů nebo ze stránek konkrétní značky.

2 comments:

  1. Ja osobne sa nezvyknem opaľovať s produktami na ochranu pred slnkom, prídu mi zbytočné, lepšie povedané - ako skvelý marketingový ťah. Mlieka po opaľovaní ešte pochopím, rovnako aj samoopaľováky. Ale aspoň u mňa, vždy keď som sa opaľovala s niečim čo ma má chrániť proti slnku, brutálne som sa spálila už po krátkom čase. Ak to nepoužijem, nespálim sa nikdy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, tak to mě se teď o víkendu právě stalo, že jsem se frajerka nenamazala a mám z toho úžeh a není to žádná sranda... celý tři dny jsem proležela... mě opalováky opravdu zachraňují život ;) jenom jsem zkoušela samoopalovák a všude jsem ho měla :D jsem trdloň :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)