7/23/2017

Alverde Nutri-Care bio argan hair oil | Alverde olej na poškozené vlasy a suchou pokožku hlavy

Krásný den♥

dnes bych vám chtěla představit opět něco z přírodní dílny. Jak mnozí z vás jistě vědí, snažíme se společně s Kačkou používat co nejvíce produktů právě z přírody. Dnes vám představím produkt právě z pečující péče, ke kterému jsem byla ze začátku skeptická, ale nakonec jsem si ho oblíbila. Řeč bude o Alverde Nutri-Care oleji na poškozené vlasy s arganovým olejem.
Alverde Nutri-Care bio argan hair oil 50 ml

A jaký olej má být? Olej je doporučován na poškozené a suché vlasy. Po umytí vlasů se olej vmasíruje do pokožky hlavy večer a nechte přes noc působit a poté ráno vlasy umyjte.

Dalším možným použitím je pár kapek nanést do mírně vlhkých vlasů.

Olej nese opět loga NaTrue a Vegan. Navíc°°olej neobsahuje silikony, syntetické vonné, barvící a ani konzervační látky. Také zde nejsou minerální oleje a suroviny pocházejí z kontrolovaného biologického zeměděství. Dermatologicky testováno.
Jako první bych začala s popisem balení produktu (ostatně jako vždy). Jedná se o plastovou butylku, která je transparentní a tak jednoduše zjistíte, kolik olejíčku vám zbývá a kdy si máte jít pro další balení. Design je jednoduchý, neurazí ani nenadchne a samotné balení ještě obsahuje uvnitř víčka praktickou pumpičku. Produkt se tak jednoduše aplikuje na bříška prstů a poté do suchých konečků vlasů. Ještě bych chtěla zmínit, že samotné balení je ukryté v papírovém přebalu.
Alverde Nutri-Care bio argan hair oil  uzávěr

Co se týče konzistence, tak ta je samozřejmě olejovitá, ale spíše do sucha, než do mokra, jestli mě chápete :) Nevím, jak vám to vysvětlit, ale když si olejíček nakapete na konce prstů a promnete do konečků vlasů, olej není na první pohled mastný, ale má spíše sušší konzistenci. Já vím, je to jako s třpytivou matnou rtěnkou. Schne do matna, ale má v sobě sheer.
Já to osobně praktikuji tak, že po umytí vlasů do nich nanesu sprej proti teplu a poté do konečků nanesu právě tento olejíček. Stačí ho opravdu málo (počítám tak jedno či dvě pumpnutí) a vetřít lehce do konečků vlasů. Já mám vlasy docela hodně roztřepené (no jo, kadeřník se už blíží) a i tak mi stačí malé množství oleje. Hlavně, jestli si potom upravujete tepelně vlasy, nezapomeňte si utřít ruce od oleje, jinak se vám stane to samé jako mě a budete mít vlasy hodně mastné :D a to zachrání opravdová tuna suchého šampónu nebo opětovné umytí. (což se asi nikomu dělat nechce, co).
Po tepelné úpravě jsou vlasy krásně lesklé a konečky zacelenější, než před použití oleje. Jasně, zničené konečky už nic nezachrání, maximálně se jich zbavíte jen ustřihnutím, ale je zřejmé, že po použití tohoto produktu od Alverde se jim daří přeci jen o trošku lépe. Navíc vlasy po něm nejsou splihlé, ale krásně nadýchané a hydratované. Výsledek jsem uviděla asi po třetím použití, nečekejte proto ihned zázraky :)
Alverde Nutri-Care bio argan hair oil složení inci

A jak jsem tedy s produktem spokojená? Musím uznat, že předčil má očekávání. Konečky jsou po něm zacelené, vyživenější a celkově i lesklejší. Já jsem s tímto olejíčkem moc spokojená a můžu ho doporučit všemi deseti.
°°Informace o produktu jsou čerpány z PR dokumentů nebo ze stránek konkrétní značky.

A jak vy? Používáte olejíčky na vlasy? :)

xx Šárka xx

°°Informace o produktu jsou čerpány z PR dokumentů nebo ze stránek konkrétní značky.

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)