8/07/2017

In News july 2017 | Novinky za měsíc červenec

Krásný den kočky ♥

jak jsme zase utrácely v červenci nebo co jsme dostaly se můžete teď podívat v článku. Nebylo toho zase tolik, ale jsou to produkty, které stojí za to a my jsme rády, že se nám dostaly do rukou.

*Manufaktura pivní vlasový šampón s obilnými výtažky pro lesk a vitalitu (159 Kč) - tak to je podle mě ten nejlepší šampón, který jsem od Manufaktury kdy měla. Sice je ho potřeba větší množství, ale vaše vlasy krásně umyje a dodá jím hydrataci. Jestli šampón, tak rozhodně tento!

*Manufaktura Regenerační pivní vlasová maska (209 Kč) - skvělá maska, která se doplňuje se šampónem zmíněným nahoře. Má zvláštní konzistenci - takovou tahavou, ale je opravdu mimořádná. Vlasy jsou hydratované, vyživené a vůbec ne mastné. Za mě pecka.

*Manufaktura unikátní aktivační vlasové sérum proti vypadávání vlasů (569 Kč) -  Sérum je nyní ve fázi testování a víte komu jsme ho svěřily? No přece taťkovi. Nepotřebuje je to sice akutně, ale znáte chlapi ;) Na nich se to testuje nejlépe. První dojmy nám sděloval pozitivní.

*Manufaktura omlazující&hydratační elixír na ruce (219 Kč) - Krásná parfemace, praktická pumpička a příjemná jemná lehce tekutější textura. Zatím super a bude i recenzce.

*Manufaktura výživný a zjemňující peeling na ruce s mandlovým olejem (159 Kč) - Bože těstě se na recenzi, tam se dozvíte jak božsky voní. A to myslím opravdu božsky a jahodově. Velmi příjemný rozmazlující produkt.

*Manufaktura olejová péče na nehty a nehtovou kůžičku (129 Kč) - Milujete levanduli? Pak si přijdete na své. Provence nebyla ještě nikdy tak blízko. Výlet do Francie s olejíčkem na nehty a nehtovou kůžičku je opravdu pečující. Testujeme a zatím kladně hodnotíme.

*Manufaktura anti-aging sérum na obličej, krk a dekolt (349 Kč) - První dojmy byly uchvacující. Zatím nemáme přesně názor a testujeme. Recenze se opět dočkáte. Nicméně balení v kapátku - kdo by nemiloval ;)

*Manufaktura přírodní růžová voda s vřídelní solí  pro hydrataci a zpevnění pleti (355 Kč) - Docela na růži pěkně voní a i když je obsažena sůl, tak nevysušuje. Taky bude článek ;)

*Nobilis Tilia jemný krém na ruce (249 Kč) - Hutnější než je elixír od Manufaktura (text nahoře), nicméně i tak se dobře vstřebává a tyto dva krémy na ruce neupatlávají ruce a vy se tak můžete chvilku po aplikaci věnovat své práci.

*Nobilis Tilia avokádová maska (299 Kč) - Maska prostě super. De facto se celá vstřebá a zbytek neutírám, to by byla věčná škoda. Používáme večer po koupání a krásně se vstřebá než jdeme spát. Palec nahoru opravdu.

The Balm Lou-Manizer Sisters (699 Kč) - dostala jsem tuto paletku od rodičů a Kačky k svátku a můžu vám říct, že oni přesně vědí, po čem moje srdce touží. Jak známe u the Balm, paletka je dobře pigmentovaná, stačí jí nanést opravdu málo. Jen mi moc nevyhovuje ten bronzující stín, je na mě moc tmavý a teplý, ale já jí využívám jako bronzer na tváře. Je to pecka! 

Tom Ford Lips&Boys, 91 jack (940 Kč) - zkusily jsme své štěstí v soutěži s Douglas a hele, usmálo se na nás. Vyhrály jsme krásnou, podzimní barvičku v odstínu 91 jack. Je to taková netypická malinovka, která si dokonale sedí s černými linkami a výraznými řasami. Je hydratační a tak musíte počítat s tím, že se bude trochu obtiskávat. Finish je lesklý.

NYX HD pudr (269 Kč) - všichni o něm mluvili a tak je jasné, že jsem ho musela taktéž vyzkoušet. Pudr je opravdu jemně namletý, práší, ale není to nic hrozného, co by se nedalo vyřešit. Je opravdu transparentní (bílý) a stačí ho nanést malé množství a vykouzlí vám ihned fotoshop pleť. Za mě rozhodně pecka!

Alverde Magic Effect makeup (99 Kč) - Další Alverde make-up, který nás lákal a zkoušíme ho. Zatím je to takové půl na půl, ale článek bude to se nemusíte bát.

Alverde olejíček na vlasy s arganovým olejem (120 Kč) - já jsem nejdříve k tomuto olej od Alverde byla skeptická, ale nakonec jsem ho zkusila a ničeho nelituji. Já ho nanáším v malém množství na konečky vlasů a třu je v dlani. Po tepelné úpravě jsou vlasy

*Takto označené produkty jsme dostaly k recenzi, ale to rozhodně nemění vliv našeho výsledného hodnocení.

Jak se vám líbí novinky za červenec? :)

xx Katka & Šárka xx

4 comments:

  1. Krásne nákupy. Manufakturu zbožňujem a NYX púder sa tiež chystám kúpiť pretože o ňom počúvam len to najlepšie :)

    Letná GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme, pudr určitě vyzkoušej, je úžasný! :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)